PT Bank Danamon Indonesia Tbk. was established in 1956. The name Bank Danamon, which was derived from ‘dana moneter’, meaning monetary fund, was first used in 1976 in place of its original name, Bank Kopra.
We operate one of the most extensive delivery channel networks in Indonesia comprising 1,400 branches, 800 owned ATMs across the country, Internet and mobile banking as well as call centers. We have also transformed the outlook of our branches, and revamped our call centers with state of the art technology to provide quality and speed of services. Our Internet banking platform, which was launched in 2009, is one of the most sophisticated in the country.
SALES & SERVICE OFFICER (SSO) - (SUMATRA & ACEH)
- D3 dengan IPK minimal 2,75
- Fresh graduate
- Menguasai pemakaian komputer minimal MS Word dan MS Excel
- Mampu berkomunikasi dengan baik, lisan maupun tulisan.
PERSONAL BANKING OFFICER (PBO) - (SUMATRA & ACEH)
- S1 dengan IPK minimal 2,75
- Fresh graduate
- Memahami produk dan layanan Retail Banking
- Memiliki keterampilan berkomunikasi yang baik lisan maupun tertulis, dalam bahasa Indonesia dan Inggris
- Berorientasi pada target
- Komunikatif dan persuasif, mampu memberikan presentasi
RELATIONSHIP MANAGER (RM) - (SUMATRA & ACEH)
- S1 dengan IPK minimal 2,75
- Minimal 2 tahun pengalaman dalam bidang marketing produk-produk keuangan
- Memahami produk dan layanan Retail Banking
- Memiliki keterampilan berkomunikasi yang baik lisan maupun tertulis, dalam bahasa Indonesia dan Inggris
- Berorientasi pada target
- Komunikatif dan persuasif, mampu memberikan presentasi yang menarik
- Memiliki kemampuan analisa yang baik
Kirimkan lamaran anda ke :
Region 6 (Area : Sumatra & Aceh)
Bank Danamon
Jl. Diponegoro No. 35, MEDAN
Email : dini.kartika@danamon.co.id
